automobilová elektronika, oprava denoxtronic, oprava adblue, adblue emulator, denoxtronic emulator, padající ručičky octavia, automatické svícení, oprava přístrojové desky, oprava palubní desky, montáž handsfree, montáž autorádia, oprava autorádií, montáž denní svícení, montáž centrálního zamykání, oprava centrálního zamykání, montáž tempomatu, oprava řídící jednotky, měnič do auta 230v, autodiagnostika Zlín, oprava autoelektriky, závodní řídící jednotka, vybavení pro motorsport, závodní a sportovní vozy, programovatelná řídící jednotka, vypnutí abs, vypnutí airbag, vypnutí abg, laditelné vstřikování, multitronic, haltech, emerald, motec, ke jetronic přestavba, oprava k jetronic, dálkové ovládání centrálního zamykání, obd bluetooth adapter, ukazatel zařazené rychlosti, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, shift light, kontrolka řazení, lambda analyzator, lambda tester, čištění vstřiků, čištění vstřikovaců, čištění vstřikovacích trysek, měření časování vačkového hřídele, měření vačky, e85 přestavba, měření výkonu motoru, opravy common rail, laditelne zapalovani, laditelne vstrikovani
Při hlednání zapeklitých závad se nespoléháme pouze na mnohdy zavádějící informace z výpisu diagnostických programů, ale provádíme fyzické testování jednotivých akčních členů a snímačů motoru. Výpisy z diagnostiky často zobrazí pouze důsledek závady, ale ne příčinu. Typickým příkladem je vadná zapalovací cívka/modul, ale výpis závad z diagnostiky hlásí vadnou lambda sondu (příčina - výpadky spalování, důsledek chybná informace z lambda sondy)!!!
8 kanálový automotive osciloskop s funkcí datalogger a analyzér a propracovaný software - základní vybavení elektro dílny.
Tímto způsobem je možné výrazně zkrátit dobu hledání skutečné závady-příčiny a ušetřit peníze jak za práci, tak za neodbornou opravu typu pokus-omyl (postupně se zkouší měnit různé součásti motoru). Bohužel tyto diletantské praktiky jsou poměrně časté a poté je zákazníkovi sdělen výsledek, že lambda sonda byla stejně "nějaká divná" a když už je namontovaná na autě, tak si ji zaplatí, aniž by to bylo nutně potřeba.
Testerem, který používáme, můžeme buďto monitorovat signály, nebo naopak signály ze snímačů umělě nasimulovat a posílat do ŘJ a sledovat chování. Tímto nejsme omezeni na jednoho výrobce vozidel, ale je možné testovat prakticky všechny výrobce a typy automobilů, protože veškeré snímače a akční členy dodává jen několik výrobců (viz níže).
Umíme testovat:
*volnoběžné ventily (ventil přidavného vzduchu)
*volnoběžné ventily (ventil přidavného vzduchu) *ventil ovzdušnění nádrže
*vysokotlaký regulační ventil
*vysokotlaký regulační ventil *vysokotlaký regulační ventil *ventil regulace EGR
*ventil regulace VGT turba
*zapalovací moduly a cívky
*zapalovací moduly a cívky *zapalovací moduly a cívky *zapalovací moduly a cívky *zapalovací moduly a cívky *vstřikovače (jednobodové / vícebodové MPI)
*vstřikovače (jednobodové / vícebodové MPI) *vstřikovače (jednobodové / vícebodové MPI) *teplotní čidla (teplota chladící kapaliny / teplota nasávaného vzduchu)
*teplotní čidla (teplota chladící kapaliny / teplota nasávaného vzduchu) *teplotní čidla (teplota chladící kapaliny / teplota nasávaného vzduchu) *snímače tlaku (snímač MAP (manifold absolute pressure, snímač plnícího tlaku vzduchu TDI/PD) )
*snímače zdvihu jehly vstřikovací trysky TDI
*vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail
*vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *vysokotlaké regulační ventily čerpadel common rail *snímače otáčení (motoru, vačky, ABS na kole)
*snímače otáčení (motoru, vačky, ABS na kole) *snímače otáčení (motoru, vačky, ABS na kole) *snímače otáčení (motoru, vačky, ABS na kole) *lambda sondy
*lambda sondy *lambda sondy *motorky el.ovladání oken
*motorky centrálního zamykání
Samozřejmostí pro naši práci je, že máme dostupné schémata a zapojení veškerých elektroinstalací cca 99% vozidel a při opravách "nevaříme z vody". V databázi zjistíme číslování kabelů, očíslování v paticích, spoje ve svazku, barvy kabelů atd. Toto všechno opět vede ke zkrácení výsledného času opravy.
Při opravách poškozených kabelových vedení nebo konektorů, se snažíme provést opravu tak, aby byla plnohodnotná. To znamená, pokud je to možné, respektovat a neměnit barevné značení kabelů. Použití vodičů pro automobilové aplikace, je samozřejmostí. V případě konektorů platí totéž. Pokud lze originální konektor objednat u výrobce, pak je to nejlepší volba. Pokud to možné není, pak téměř výhradně používáme velmi rozšířené universální konektory AMP SuperSealkonektory AMP SuperSeal. Výhodou je dostupnost různých typů (1/2/3/4/5/6 pinů), voděodolnost IP67 a také přijatelná cena. Na kabelové svazky vedoucí interiérem vozidla se používá speciální lepící páska renomovaného německého výrobce. Zafixuje tvarování kabelu a navíc má vynikající tlumící vlastnosti.
Copyright © 2024 elantronic.cz, Webdesign a Tvorba www stránek by Cproduction.cz |
|
tonda.liskagmail.com | 77 66 33 158 |