automobilová elektronika, oprava denoxtronic, oprava adblue, adblue emulator, denoxtronic emulator, padající ručičky octavia, automatické svícení, oprava přístrojové desky, oprava palubní desky, montáž handsfree, montáž autorádia, oprava autorádií, montáž denní svícení, montáž centrálního zamykání, oprava centrálního zamykání, montáž tempomatu, oprava řídící jednotky, měnič do auta 230v, autodiagnostika Zlín, oprava autoelektriky, závodní řídící jednotka, vybavení pro motorsport, závodní a sportovní vozy, programovatelná řídící jednotka, vypnutí abs, vypnutí airbag, vypnutí abg, laditelné vstřikování, multitronic, haltech, emerald, motec, ke jetronic přestavba, oprava k jetronic, dálkové ovládání centrálního zamykání, obd bluetooth adapter, ukazatel zařazené rychlosti, ukazatel zařazeného rychlostního stupně, shift light, kontrolka řazení, lambda analyzator, lambda tester, čištění vstřiků, čištění vstřikovaců, čištění vstřikovacích trysek, měření časování vačkového hřídele, měření vačky, e85 přestavba, měření výkonu motoru, opravy common rail, laditelne zapalovani, laditelne vstrikovani
Služby Autoklíče Servis nez.topení
Datalogger LM-2 je špičkový nástroj pro kompletní měření a vyhodnocování dat o složení zápalné směsi spalovacích motorů.
* Zvládne každý motor!
LM-2 poskytuje opravdu spoustu nastavení a tak je možné připojení na opravdu jakýkoliv motor, bez rozdílu počtu válců (1/2/3/4/5/6/8/12 válců), bez rozdílu spalovaného paliva (Benzín, Nafta, LPG, CNG, E85, Methanol), bez rozdílu systému tvorby zápalné směsi (karburátor(y), 1.bodové vsřikování, 4.a více bodové vstřikování, turbomotory)
* Připojení k továrnímu systému vstřikování? Žádný problém!
LM-2 je možné připojit i k moderním systémům motormanagmentu, bez jeho negativního ovlivnění (zápis závady v ŘJ apod). Namísto původní lambda sondy se umístí měřící sonda pro LM-2 a toto zařízení navíc převede na výstup OEM signál pro ECU.
* Signály otáček, zatížení, atd.
LM-2 umí nepřeberné množství nastavení vstupů, pro prakticky všechny známé a použiváné systémy továrních snímačů. U modernějších aut se navíc nemusí fyzicky připojovat, ale zařízení si je umí snadno načítat "real-time" z OBD zásuvky.
Krátkou jízdní zkouškou se tak získají velmi cenné data, ze kterých lze dovodit důležitá fakta o chodu motoru, např. lze poznat motor, který má upravený software. Největší význam má ovšem pro motory, které prošly nějakou fyzickou úpravou pro zvýšení výkonu. U těchto lze zjistit např. nedostatečně dimenzované vstřivací trysky, nebo nesprávné nastavení plně programovatelné ŘJ. Výkonný software potom dokáže sesbírané data vyhodnocovat v režimu OFFLINE, ve velmi přehledné grafické podobě (tabulky, grafy, ukazatele, střední hodnoty, minimální hodnoty, maximální hodnoty, přepínat mezi sebou jednotlivé jízdní zkoušky). Lahůdkou například je vykreslení naměřené 3D palivové mapy, nebo výpočet optimální délky vstřikování podle požadavku "TARGET AFR".
Copyright © 2024 elantronic.cz, Webdesign a Tvorba www stránek by Cproduction.cz |
|
tonda.liskagmail.com | 77 66 33 158 |